onsdag 6 april 2011

Ett rus..

Idag ska jag prova
snörar på mig skorna och går
bara en liten bit
benen vill bara springa
så jag låter dom springa
musiken dånar i mina öron
hjärtat bultar och håret flyger
vilken känsla
hjärnan tömms på tankar
medveten bara om mina andetag
asfalten under mina fötter
underbart
som en drog fast av styrka och frihet..
     -----------------------


Idag har jag utbildat eller demonstrerat kanske man ska kalla det..är nog
ganska bra jag..lär mig allteftersom..
Löpning och en god mysmiddag med kidsen..pannacotta och Gray´s..finfin
kväll det..
Nu ska jag läsa en stund sen försöka sova..blir en lång dag i morgon med utv.
samtal och kvällsjobb..träningsvärken ska vi inte prata om..ojojoj..galet ont
i vaderna..xoxo..

Lite tomt känns det allt..


4 kommentarer:

  1. Jag har mest gråtit hela dagen..ingen aning om varför, eller det vet jag ju..vill ha kärlek o samtidigt inte..svårt..

    SvaraRadera
  2. Mmm..du kunde ju ha skickat ett sms så hade jag kommit med en kram personligen!!

    SvaraRadera
  3. Varit en knasig dag..bara känt mig så...javafan grinig,,vettefan hade nog behövt kramar, men ja klarar mig själv jag..tror ja iaf..lögn!

    SvaraRadera