lördag 27 augusti 2011

Gör om..gör rätt..

Ja stora grejer blir det nu..lägg det bakomflutna före dig eller tvärtom
var det visst..:))
Försöker just nu att bli av med en tung börda som legat över mig alldeles
för länge i avvaktan på en lösning..kryptiskt..jag vet men kan inte säga mer..
bara att det kommer att ordna sig till det bästa..
Nu är det dags att bygga en framtid..

Ischias har jag fått också..kunde varken sitta eller stå när jag kom från jobbet
igår..sjukskrev mig faktiskt..så dumt att gå och tjurjobba det straffar sig i
längden..jag veeeeeet..så bra gjort Maria..hahahaha..
Halvligger i soffan (den enda ställning som funkar någelunda) och ser en dålig
film..surfar runt på nätet..rastlös och trött samtidigt..:(

Kom och håll mig sällskap <3..hångla lite..försiktigt..

Hoppas på en bättre dag..hoppas på ett underbart liv..
XOXO

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar