tisdag 20 september 2011

Svettigt värre..

Tiden som aldrig räcker till..renoverar på ett ställe och visningsstädar
på ett annat..jag hatar att städa..verkligen..målar hellre väggar dagen
lång..så jag ber en bön att det räcker med en visning..

Svettas gör jag på nätterna också..ojojoj..så jävla jobbigt att aldrig få
sova en hel natt..kommer lite sånt på dagarna nu med..åldersgrejer
suger verkligen ibland..jaja..men på det stora hela måste jag säga att
livet leker..happy me!

Den här veckan möts vi mest i dörren..korta stunder tillsammans..
gäller att ta vara på varje sekund..

I morgon blir det brunch med Bill & Bull..skojigt..det var länge sen..
och på fredag kommer Thea och fixar mina naglar..äntligen..dom tar
stryk när man bygger ett bo! =)

Nu är natten här och lockar på mig..sova..svettas..sova..svettas..
nej jag tror jag stannar uppe och ugglar en stund till..

XOXO

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar