söndag 7 oktober 2012

Braiga jag..

Vilken bra dag det blev idag..duktiga jag sov ända till fyra..otroligt..
det händer ca två gånger per år..
kokade kaffe och surrade med Hannah..efter Grays reprisen åkte vi
till gymmet..strongt av oss att inte balla ur på det..men har man bestämt
så har man..efter ryggpasset hoppade jag in i duschen och fina barnet
lagade middag till sin mamma..fick efterrätt också..:)
så inatt har jag faktiskt hur mycket energi som helst..toppenbra..
bara fyra timmar kvar nu till sömn och lite ledigt..

Hoppas på en bra vecka..Joel vecka och älsklingens frivecka..
om han nu kommer hem nångång..saknar honom sååå mycket..

XOXO

1 kommentar:

  1. Svar: Härligt att höra, det gör mig väldigt glad;) (Vi har inte glömt bort er....bara lite mycket nu.)
    Tur att jag hade mobilen med mig den morgonen...dimman beter sig olika från gång till gång.
    Jag hoppas att er resa var fin;) Träna lugnt! Varma kramar till dig;)

    SvaraRadera