måndag 6 juni 2011

Försöker..

Ja jag försöker verkligen gå och lägga mig i tid..lyckas väldigt sällan..:)
Kidsen är hemma..dom är ju också uppe sent vilket gör det ännu svårare
eftersom jag måste tjata isäng junior som annars kan sitta uppe hur länge
som helst..snart sommarlov tack och lov..slut på sånt tjat ett tag..jag
gillar inte att vara en tjatmorsa..
Stack ut och sprang förut..imponerande om jag får säga det själv..bara
jag ute i spåret..på alla altaner och balkonger satt folk och myste..då
undrar man verkligen över sitt förstånd..men det var ju så länge sen jag
tränade att jag bara måste och det gick bra som fan..trodde jag tappat
allt men nej..skitbra fröken jag..;)
Så nu gör jag ett försök att lägga mig hyfsat tidigt i allafall..vi får väl se
hur det går..vill ju ha en famn att kura ihop mig mot..i morgon <3
XOXO..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar