söndag 17 juli 2011

Liv och lust..

Det är söndag och jag vaknar klockan sju..kan inte somna om..
fast det gör inget..så skönt att tassa upp i tystnaden och sätta på kaffe..
visst är det skönt att kunna sova men jag älskar tid..egen tid..morgontid..
snart nog vaknar världen med allt vad det innebär..men det här är min
stund..

Helex öppnar 16 på söndagar på sommaren så på med dojorna och ut..
sol och friskluft gör mig pigg och glad..städorken kanske infinner sig nu
bara jag får i mig lite mat..:-)

Måste ge jag mig in i tonårsrummet för en totalsanering innan vi drar till
Borås på tisdag..

Längtar till eftermiddagen då kommer stora barn oxå..när <3 sovit klart
firar vi ledighet med grill, vin och massa mys..

Jag ska få semesternaglar idag..tack snälla snälla du som förgyller mitt
liv..varje dag!

Näe dags att sätta fart..until next time..XOXO

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar