söndag 3 juli 2011

Snart snart snart..

Tänkte inte skriva något egentligen om den här långa trista arbetsveckan..solen sken och varmt som bara den
så typiskt när man jobbar som mest..och finaste killen har man inte heller sett mycket av den här veckan..
fast jag måste bara få tala om att trots en trist vecka så är jag supernöjd och superhappy..:)

Hannah är hemma från Borlänge..hes, ont i knäet och trött men för övrigt nöjd med festivalen..skönt att ha henne hemma igen..Joel kommer från pappsen sin i morgon..

Åhhhhh vad jag längtar tills på torsdag..då åker jag och <3 till Borås på bröllopsfest..längtar efter min Cattie..
vi har inte träffats på ett helt år ju..fy fan va trist..men nu kommer jag och vänder upp och ned på stan gumman! Hahahahaa.....
XOXO

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar