söndag 1 maj 2011

Ledig..

Tänk så fort en ledig vecka går..allt ska man hinna..bra om man ens hinner
hälften..men skönt är det i allafall..sovmornar och pyssel i lagomt tempo..

Var på Stadshuset i fredags och dansade av mig lite..kul var det..men oj vad
underliga människor det finns i vår herres hage..söndra och härska..inte för
mig i allafall tack och lov..nära men inte..

Valborg var det visst också igår..lite aktivitet blev det trots att jag var trött
och seg som faaan..städning och övningskörning med fröken Hannah..
Bjöd frun på grillmiddag..det var länge sen vi hade tid att ta ett glas vin och
surra..med dotter på krogen och sonen vid datorn var det allt tur att jag
fick bästa sällskapet senare på kvällen..film och mys i soffan..

Ja jag är din "Sarah"..det vet du..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar