söndag 22 maj 2011

Ojojoj..

En hel vecka har susat förbi..man fattar knappt vad som händer..
började med två jobbnätter..tröttsamt fast skönt att ha det lite
lugnt runt omkring sig..sen fullt ös dagtid..som avslutades med en
barn och jobbledig helg..så mysigt..grilla och umgås med roliga
tjejer och finaste killen förstås..
Nu för tiden lever jag varannan vecka i kappsäck och njuter av
varje sekund..det är ju så härligt att bli kär..
fina rosor fick jag i torsdags..tänk att det gått två månader sen
vi träffades på riktigt första gången..

I dag har jag varit på Hannahs dansuppvisning..duktig fröken har
jag..skjutsade och hämtade..fram och tillbaka flera gånger..men
det gör inget..hon behöver mig ibland hon med..soffmiddag och
godis blev ett bra avslut på den här veckan..nya friska tag i morgon
då kommer Joel och familjen är samlad på Vintergatan igen..
Tjingeling..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar