söndag 29 maj 2011

Morsdag..

Ja jäklar..en till vecka som bara rusade förbi..
jobbat mycket..mammavacka hemma i stan..barn och läxor..middag på
rätt tid och en massa mys förstås..
beställt studentskylt till Hannah..shoppat lite till densamma..balgrejor och
lite annat..ja balen ja..gud så vacker hon va min tös..himmesblå klänning,
lockar och lösögonfransar..stor hon blivit min fröken..ojojoj..stolt som
bara den..
fick en ny stekpanna och en bäddmadrass..tack <3
trots arbetshelg så har helgen varit toppen..jobbat 7-21.30 idag morsdag
det var trist förstås men barnen har grattat och jag grattar mig själv och
tackar min lyckliga stjärna att jag fått förmånen att vara mamma till dom
där goa ungarna..:)
tar lite mer tranbärsjuice och ber en bön att jag kan stoppa UVIn..nu är det
nog dags att kypa i säng..arbetsdag i morgon med..

Vill ha måndagkväll med tokmys..;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar