fredag 18 februari 2011

Om drömmar..

Vilken grej det är egentligen..det vi drömmer..människor och platser i det mest
konstiga sammanhang..hur kan det bli så..oftast kul..ibland nästan skrämmande..

Man kan se en person i drömmen som man inte träffat på 10 år..som man i vaket
tillstånd knappt minns..som i drömmen är så otroligt verklig och närvarande..
platser och händelser som vävs ihop som en film..helt otroligt vad mycket som måste
finnas lagrat i hjärnan..känslan av drömmen kan ju finnas kvar flera dagar ibland..

Och har drömmarna någon betydelse? Något budskap? En varning? En önskan?
Faschinerande när man börjar fundera på det..

Det jag drömde idag..ojojoj..blir generad bara jag tänker på det..en situation så
oväntad och ändå så naturlig på nåt vis..om jag nån gång slutar rodna när jag tänker
på den så ska jag berätta den för personen i fråga..hahaha..
Drömmarna spelar roliga spratt med oss..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar