fredag 11 februari 2011

Om veckor..

Dom bara rusar förbi..proppfyllda med aktiviteter av alla det slag..
Barnfria veckor fyller jag med träning och härj..om jag inte jobbar
förstås..
När Joel är här då är det mammagrejor som gäller..bra mat på rätt
tider, läxor och mys..
Både vill och inte att dom ska gå fortare..längtar sommar men har
inte hunnit åka skidor än..nån fjälltur måste det ju bli..

Blev bjuden på sushi av min mys Anna idag efter jobbet..skönt att
slippa laga mat när man är fredagstrött..
badat och bara haft det mysigt i min ensamhet..bra det fast jag blev lite
rastlös..har en konstig oro i kroppen..vet inte riktigt varför..
jo jag vet nog varför men det får vara så..backar och skapar nytt..
blir bäst så..
I morgon är jag bjuden på middag uppe hos Suss..sen blir det barhäng
och härj..hoppas på sol och ett bra träningspass först..
XOXO..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar