onsdag 2 mars 2011

Hmm..

För att vara en ledig vecka måste jag säga att den innehåller
väldigt lite sånt..
Utbildning, cellprovtagning, skjutsa och hämta..hit och dit..
Handla, laga mat och städa..mammavecka..mammagrejor..
Och tvätten ska vi inte prata om..enorm..men dom ska ju
åka utomlands med pappsen mina älsklingar..känns lite oroligt
det..första gången Joel åker sen han fick diabetes..usch inte
tänka på sånt..det blir bra..
En snabblunch på Allstar idag med Bill&Bull..en rolig paus..
Åh..måste hämta tvätten..måste duscha..MÅSTE SOVA..
Du måste ta det lugnt och vara rädd om dig säger dom..
men vem fan har tid med det..haha..i morrn ska jag iallafall
träna..äntligen..har ångest..flera dagar sen sist..
Till helgen ska jag vila..jag lovar..=)



Mys smsat hela kvällen..åhhh..jag vill ha sen fredagkväll nuuuu.......

1 kommentar:

  1. Är jag Bill? Och nä! du ska hem o sova ensam på fre!! :P

    SvaraRadera