söndag 6 mars 2011

Lite av varje..

På fredagen drog mina barn till Gran Canaria en vecka..kul för dom..
En liten utgång blev det med fina Ingela mycket surr och skratt..dansade
massor som vanligt..sent i säng som vanligt..läste tidningen och åt frukost
innan jag la mig..lika bra det..=)

Melodifestival i Sundsvall men jag såg den i soffan..glammiga kläder och
snygga dojor..musiken var väl sådär..jag gillar Sara Varga fast den kanske
inte passar in i det sammanhanget..sorgsen och hoppfull..Spring för livet..

Skidåkning har jag tittat på idag..hur kan det se sååå lätt ut..personligen
är jag totalt värdelös på denna sport..fast kul att titta på..snygga herrar
i dag..om man inte tittar så nära på slem/snoriga ansikten förstås..
Åkte och tränade mitt i vasaloppet..förutom alla udda åkare, typ han i
slalomutrustning, är det en ganska långtråkig tävling..
Men femmilen såg jag och imponerades som vanligt av denna oslagbara
norrman..helt otroligt..

Söndagkväll..lite trött..mycket träningsvärk..kanske man ska försöka
lägga sig i tid idag..xoxo

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar