onsdag 30 mars 2011

Känslosam dag..

En fin förmiddag..

En lång dag på jobbet..trött fast bra..min fina K är så dålig nu..jag fick ett litet
leende innan jag gick hem..<3 kanske det sista..

En ledsen flicka hemma..skolan är jobbig och sommarjobb går tungt..jag för-
söker peppa och trösta..det slutar med bråk och tårar..jag är så ledsen mitt
älskade barn att jag inte kan göra mer för dig..jag älskar dig..nya tag imorrn..

Ett oväntat förlåt fick mig att gråta..
Klockan är halv tolv och jag är utmattad både fysiskt och känslomässigt..
tar ett glas vin, sätter mig i mörkret och plockar fram min telefon..där finns
leende och skratt..

2 kommentarer:

  1. Veeem är det som finns i mobilen :) å de är bara jag som skriver i din blogg..börjar likna en stalker :))

    SvaraRadera
  2. Nejdå..det är många som läser men alla kanske inte vill eller kan kommentera! :)
    Inte alltid nåt som är värt att kommentera heller..det är ju bara jag liksom..;)

    SvaraRadera