söndag 30 januari 2011

Ännu en helg..

Den här helgen innehöll allt man kan önska..
Middag, vin och skratt med tjejerna på Stadshuset..dans och härj..jättekul..
Träffade fina människor som varit osynliga i evigheter..tänk en sån liten håla
vi bor i ändå..träffade en gammal gammal kärlek som bor ett stenkast från
mig helt otroligt att man aldrig ses..mera surr..kaffe och konjak..
Bus, gos och vaken hemma hos dig min..ja min vadå..min fina..

Slapp lördag i soffan blev det..pizza, cola, godis och filmer..supermysig
bakisdag..roliga flirtmeddelanden på FB..fundersam om det faktiskt..

Efter en nödvändig sovmorgon var det bara att köra i gång..tvättstuga,
träna, handla mat och presentkomplettering i Birsta..fick allt med mig ett
par nya stövlar också..
Lämnade av lite grejer på vägen hem..lite hångel i hallen blev det..ångest..
ville och ville inte stanna..time will tell..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar