tisdag 11 januari 2011

Om mat..

Åh vad man blir less på mat ibland..ska det va nödvändigt att äta
precis varje dag?!
Den här veckan har jag ju inget diabetesbarn hemma men ändå..
Hannah växer och behöver ju mat..ja jag behöver väl det jag oxå..
Det är ju mycket lättare om man har planerat och storhandlat i
förväg..så det är nåt jag ska träna på i år..mitt nya år..mitt nya
bättre jag..:)
Egentligen så gillar jag att laga mat..fast helst på helgen när man är
ledig och har tid..god rolig mat..lyssna på musik och ta ett glas vin
medans..
En sak till i mitt nya liv..en NY maträtt ska jag laga varje vecka..
så är det..måste skoja till det lite..variation förnöjer sägs det..
gäller väl annat oxå det..kul ska det va..



Bökigt allt blev..nu igen..vet varken ut eller in..jobbigt med spökiga känslor..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar