torsdag 20 januari 2011

Om energi..

Ja jag får mina ryck..överskottsenergi..idag har jag städat som en dåre
hela dagen..en ledig skön dag och jag har bara gått an..fast bättre det
än deppig..nu är det över för den här gången..härligt..Maria igen..:)
Rent och fint..sovrummet är bäst..rött och mysigt, gardiner och överkast
man vill bara leka där nu..;)
Helvitt  i vardagsrummet ljust och fint..känns lite vårigt..fast för tidigt
förstås..men ändå..
Tvättat så mycket kläder och sängkläder att det känns som vi är tio
istället för tre..avslutade galenskapen med att skura badrummet..
Ja ibland är det bra att vara en dåre med överskottsenergi, men nu
vill jag lägga den på andra saker..roliga mysiga saker..



Småflirtar lite på nätet..kul..fast bättre live..
Gosig.nu

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar