onsdag 26 januari 2011

Om håret..

Herregud vad bökigt det är att vara tjej..fin ska man vara..vill man ju vara..
Köpte hårfärg idag..jag blir så trött på tvåfärgad och hålla på med sånt här..
fast lättare att va blond än mitt rätta mörka jag..vitare för varje dag blir det..
Köpte lite nya kläder oxå, det var länge sen..ska minsann vara skitsnygg
till helgen..snart är det fredag..jag vill bara dricka vin och dansa..

Fixade födelsedagspresenter till Joel oxå..han fyller ju på måndag min stora
pojke..fast att ha stora fina barn betyder inte att jag blir nå äldre..
Alltid ung och galen..for ever..

Ingen träning idag blev det heller det sliter för hårt på stackars kroppen
när man sovit för lite efter nattjobb..vill ju vara hel..fast själen mår inte
bra när det blir för lite..nya tag imorrn..XO..



Känns inte riktigt ok..<3 gör som det vill..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar