lördag 1 januari 2011

Om kompisar..

Åhhh vad jag älskar er..härliga kill och tjejkompisar..allihopa..
ni som alltid finns i mitt hjärta..
Stöttar när jag vinglar..
Peppar när jag tvekar och tvivlar..
Skrattar med mig när jag är lycklig..
Kravlöst..alltid vid min sida..

Just nu saknar jag bästa fantastiska älskade Cattie..det var sååå
längesen..du bor ju åt helvete för långt bort..kan man inte flytta
Borås lite närmare..byta ut Timrå eller nåt..=))
Herregud i år har vi känt varann i 42 år..obegripligt eller va..
Nääe kom hit NU babe så river vi stan..härja, skratta och
dansa vill jag..

Vill va med Daniel oxå som är deppig..dricka för mycket vin,
lyssna på punk, lösa världsproblem och trösta..

Alla vill jag träffa..krama och tala om hur mycket ni betyder för
mig..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar